Tuesday, January 11, 2011

balik cuti berjalan! ngeee =D

Assalammualaikum. hurm. ok. nanti cuti raya cina tahun ini. akan bermula 28.1.2011. so maknanya balik 27hb malam la. so aku pun plan nak balik pahang. rumah kawan aku. hafiz. budak kelas aku. sebenarnya plan aku nak balik perak rumah karim. budak kelas aku juga. lepak sana jela. dua tiga hari pastu balik johor. huhu. tapi disebabkan aku ini makin matang. hahaha. aku yang mcadangkan pergi pahang kemudian pergi melaka. hihihihi. so mereka pun setuju. ngee =D. mula plan aku, karim, dan hafiz je yang join. tapi kecian member aku ni ha. tiket nak balik terengganu HABIS lak! haha. so dy pun join ktorg lepak2 pahang then pergi melaka. ngee. so tak sabar nak pergi sana. n ada sedikit masalah yang datang kepada diri ku. apabila ku telah tempah tiket ke segamat. ayah ku beritahu yang 29hb ada kenduri kahwin. sedara ku di pontian. huhu. mula mula nak cancel pergi segamat. family first! tapi ayah beritahu pergi la join kawan kawan. da plan. da janji. tak elok lak kalo cancel. "maafkan aqib ayah. aqib terasa ayah cakap aqib pentingkan kawan dari family. huuhu. aqib jalan jalan ini sebab aqib nak sibukkan diri aqib. at least aqib jalan jalan satu malaysia. pengalaman aqib btambah. kalau aqib balik terus ke johor. nanti aqib merayau2 je. kecik ati mak ayah. aqib tak nak wat macam tu lagi kat mak ayah. im sorry. hhuhu" so ayah aku pun bagi. ayah aku cakap ayah faham awak belajar lagi nak pergi sana sini. nak kenal dunia. thanks ayah! sebab memahami aqib. =) so orang orang johor. maafkan aku. aku nak berubah! tu je. papai. tata. assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment